Druga edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą” została nagrodzona Brązowym Spinaczem w kategorii „Media relations”. To już druga nagroda dla kampanii. Rok wcześniej przyznano jej Srebrnego Spinacza w obszarze „Medycyna i Zdrowie” (czytaj tutaj).
Celem konkursu Złote Spinacze jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych praktyk komunikacyjnych w Polsce.
Intencją prac nad drugą edycją kampanii edukacyjnej „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą” było stworzenie nowatorskiego konceptu kreatywnego, tym razem w zakresie neurologii, który pozwoliłby na dotarcie z przekazem dotyczącym roli odpowiedniego odżywienia organizmu jako integralnego elementu leczenia nie tylko do pacjentów i ich bliskich, ale również do osób w grupie ryzyka. Jednym z kluczowych działań stała się audycja radiowa, prowadzona przez Michała Figurskiego, który stosował żywienie medyczne po przebytym udarze mózgu. Kampania została zrealizowana przy współpracy Nutricii Medycznej i MSLGROUP.