6 grudnia odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w konkursie Złote Spinacze 2019. To już trzeci rok z rzędu, w którym kampania edukacyjna „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą” była nominowana w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów promujących najlepsze praktyki komunikacyjne w Polsce. Akcja „List do Opiekuna”, zrealizowana w ramach trzeciej edycji kampanii otrzymała tym razem dwa Spinacze – Srebrnego w kategorii „Medycyna i Zdrowie” oraz Brązowego w kategorii „Media relations”.
Jak wyjaśnia Związek Firm Public Relations, orgnizator XVII edycji konkursu Złote Spinacze: konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Jego celem jest podnoszenie standardów oraz zwiększanie profesjonalizmu w branży public relations. Ważnym aspektem jest także promocja najlepszych praktyk PR-owych oraz komunikacyjnych. Do grona jury, które ocenia zgłoszone projekty, co roku zapraszani są przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy i eksperci branży PR oraz mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego.